(Bilde: Skjermdump/Samsung)

Se Samsung gjøre narr av Apple – igjen

Nå er det batterilevetiden som får gjennomgå.

Apple har lenge vært offer for Samsungs harselerende reklamer, der vi i februar skrev om selskapets egen nettbrett-reklame som gjorde narr av iPad Air. Går vi enda lengre tilbake, så kjørte Samsung i fjorsommer en kampanje der «Samsung biter Apple» i forbindelse med lanseringen av Galaxy S4.

Med sin nyeste reklamekampanje for Galaxy S5, prøver Samsung nå å få iPhone 5s-brukerne til å skifte beite, ved å oppfordre de til å ikke være en «veggklemmer».

I den ett minutt lange reklamen ser vi nemlig en rekke iPhone-brukere som alle er avhengig av å sitte nær en stikkontakt hele tiden for å bruke telefonen sin. Budskapet er ikke vanskelig å fange opp – nye Samsung Galaxy S5 skal ha langt bedre batterilevetid enn konkurrenten.

Reklamekampanjen skal visstnok promoteres kraftig i Amerika, og sendes ofte i beste sendetid. De skryter både av at brukere kan bytte batteriet selv hvis det går tomt på Galaxy S5, samt at en ekstrem strømsparingsmodus skal sørge for at telefonen holder en hel dag til – selv om batterimåleren viser at kun 10 prosent gjenstår.

Se reklamesnutten her:

 

Se enda en "ertefilm" fra Samsung:
Her gjør de narr av både iPad, Surface og Kindle »

(Kilde: Apple Insider)

Kommentarer (30)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen