Razr løfter Motorola videre

Motorola har lansert andre modeller de siste årene - som PEBL og SLVR – men de er ikke på langt nær blitt samme suksess som Razr.   Salgsuksessen kommer på tross av en rekke problemer med modellene, og må ses på som et bevis på at lekker design fortsatt er mye viktigere for store kjøpergrupper enn alt mulig annet produsentene putter i mobilene.   Mannen bak designfenomenet lyder navnet Ignacio Germade. Han er overbevist om at det er design, og ikke funksjoner, som er det som teller mest når de fleste skaffer seg en mobiltelefon.   - Sist var det lyseødt (pink) som var den hotte designfargen, sier Germade, som lanserer stadig flere farger for Razr-mobilene. – Da vi lanserte var det sort og sølvfarger som dominerte, men nå vil folk ha noe annet, sier han.   Gemade mener også at Razr har en ”klassisk” design, som ikke blir umoderne, til tross for at den er lite endret de siste tre årene. – Jeg tror at folk snart vil skyte av at de har en ”klassisk Razr” fra 2004, sier han.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen