(Bilde: YouTube)

Ondskapsfullt reklamestunt fra DHL

Slik lurte de konkurrentene sine trill rundt.

Skadefryden må ha skutt til himmels på DHLs hovedkontor etter at de lyktes med dette ondskapsfulle stuntet. Som videoen viser klarte de nemlig å lure konkurrerende selskaper som US Postal Service og TNT trill rundt. De måtte drasse med seg gigantiske pakker med påskriften "DHL er raskere" til adresser det var vanskelig å komme frem til.

Hvordan gikk det til? DHL tapet inn pakkene med varmesensitv folie, noe som gjorde dem helsvarte når de ble fryst ned. Ved høyere temperatur, kom derimot DHL-logoen til syne. En slags fysisk trojaner, altså.

Se og le (?):

Morsomt eller under beltestedet? Kommenter i forumet nederst!

Ikke gjør noe lignende på nettet, fordi:
Internett-troll er sadistiske, macchiavellianske psykopater »

(Kilder: The Verge)

Kommentarer (9)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen