Ølreklame i mobilen

Reklame på mobiltelefonen er ikke noe nytt i Korea, men det er første gang det spesialproduseres en to minutter lang reklamefilm for mobiltelefonen. Normale reklameklipp til mobilen varer i 10 sekunder, og er kortversjoner av reklamefilmer laget for TV.

Unge mennesker
Målgruppen for reklamen er unge mennesker i 20-30-årene, en aldersgruppe som står for 70 prosent av ølkonsumet i Korea. I fjor lokket Oriental Brewery over 1,1 million koreanere til sine utsalg ved hjelp av SMS-reklame med tilbud om smaksprøver på bryggeriets siste produkt, skriver Telecoms Korea.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen