Ny forbrukernettside lansert

Alternativ tekst mangler

Selskapet Tilbakemeldingen Norge AS har lansert nettsiden tilbakemeldingen.no. Målet skal være å bli en landsdekkende videreformidler av tilbakemeldinger fra forbrukere til bedrifter.

Nettstedet videreformidler klager, ris, og ros til bedrifter, politikere, organisasjoner og andre. Deretter blir henvendelsen sendt videre til den rette vedkommende, og svaret blir publisert på nettsiden.

Hensikten med det nye nettstedet er å fylle et behov for folk som ønsker å bruke minst mulig tid på å gi tilbakemeldinger.

Det er også mulig for bedrifter å inngå en avtale med nettsiden for å unngå direkte kontakt med forbrukerne. Blant bedrifter som allerede skal ha meldt sin interesse er TT parkering på Gardermoen, Frogn Høyre, Norskeflyplasser.no og medlemmer av Norsk Teknisk Museum.

Tilbakemeldingen.no ble lansert i betaversjon i mai, og skal foreløpig ha mottatt rundt tusen meldinger. I januar 2007 lanseres en ny versjon, med mulighet for at forbrukere skal kunne registrere seg, men tjenesten er allerede nå i full drift.

(Kilde: Forbruker.no)

Kommentarer (3)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen