Norske annonser i dataspill

Gjetter du hvilken det dreier seg om?

Det er faktisk Telenor. Rettere sagt Djuice, Telenors friskere ungdomsmerke. I perioden 15. juni til 15. august skal Djuice reklamere i nettspill til Xbox, Xbox 360 og PC.

I Europa er nesten en tredjedel av alle menn mellom 15 og 34 år eiere eller spillere av videospill. 50 prosent av alle mellom 10 og 14 år er aktive spillere som i snitt spiller noe over 12 timer per uke, skriver Djuice i en pressemelding.

– Det er viktig for oss å ta denne målgruppen på alvor. Vi ser at medievanene til ungdom og unge voksne er i sterk endring, og det er slutt på den tiden man kunne nå alle via tv. Annonser i nettspill er en spennende kanal som vi gleder oss til å se resultatene av sier Tor Arne Fosser, leder i Djuice i Norge.

Kjente spill som Anarchy Online, Need for Speed, Rainbow 6 Las Vegas, Trackmania United, Crackdown, Ghost Recon AW3 og Quake Wars er noen av dem som nå får Djuice-annonser.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen