Nissan på mobilen

Nissan inngår samarbeid med Microsoft for å komme inn i din digitale hverdag via mobiltelefoner, dataspill og håndholdte datamaskiner. Avtalen gjør at Nissan kan komme til med reklame i produkter som Xbox, Pocket PC og mobiltelefoner med Windows Mobile.

Hvor omfattende reklamen vil bli er noe uklart, men trolig dreier det seg og egne applikasjoner fra Nissan, som bilspill osv.

Bilprodusenten vil også få oppmerksomhet når de sponser ”Forza Motorsport 2” på Xbox 360. I en liknende manøver har Mazda gjort sitt for å få eksponert seg gjennom videospill ved å lansere Mazdaspeed 3 som en del av Electronic Arts bilspill ”Need for Speed: Carbon”.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen