Lanserer MMS-audition

Mnet, som er Koreas største musikkanal tar nå i bruk mobile metoder for å rekruttere nye TV-ansikter. Kanalen har nemlig droppet svette audition-køer, og lar heller søkerne sende inn MMS-auditioner. Altså ferdiginnspilte videoer av seg selv, som er filmet med mobiltelefonen.

Dermed kan Mnet sile klinten fra hveten uten å måtte sende håpefulle, men ikke fullt så talentfulle søkere på dør. Hver tiende uke velges en av innsenderne ut til å komme på en vanlig audition.

Leter etter programledere, sangere og filmstjerner
Dersom juryen liker det de ser der, får den heldige utvalgte et kurs i TV, film og musikk, og får gjøre sin entrè som programleder på musikkanalen.

Det er også muligheter for å få platekontrakt eller filmroller, tanken er at deltakerne skal få vist frem alle talentene sine, og bli plassert ut der de passer best. Dermed har koreanerne nå en gyllen og forholdsvis enkel mulighet til å få vist seg frem.

Audition-tjenesten blir lansert i samarbeid med den nest største mobiloperatøren i Korea, KTF. Søkerne kan sende inn MMS-auditioner fra og med neste torsdag.

(Kilder: Telecoms Korea)

Kommentarer (0)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen