Flere misfornøyde mobilkunder

Post- og teletilsynet viser stadig til at norske mobilkunder bytter mobiloperatør ofte. Tallene EPSI Rating har lagt frem tyder på at vi er mindre fornøyde med mobiloperatørene enn før.

Rundt 700 privatpersoner har blitt intervjuet om sine erfaringer.

Chess og Tele2 i toppen
I år som i fjor er det Chess sine kunder som er best fornøyde. EPSI melder om en svak nedgang i kundetilfredsheten, men allikevel er de suverent best, skriver organisasjonen.

Tele2 er den eneste mobilaktøren som har fått mer fornøyde kunder det siste året. Mens alle de andre aktørene daler på listen, har Tele2 gått fra nærmest bunnplassering til å lukte på førsteplassen.

Telenor og Netcom ligger i bunnen når det gjelder kundetilfredshet.

Kravstore kunder
Jevnt over er norske telekunder mindre fornøyde enn de var for bare et år siden. Kunder hos Chess, Telenor, Netcom og andre tjenestetilbydere har alle hatt en nedgang i tilfredshet sammenliknet med i fjor.

Er du misfornøyd med din mobiloperatør? Fortell din historie i forumet.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen