Fiat på mobilbølgen

Fra før av har Fiat prøvd å produsere sine egne merkevarer innen jakker, fleece-gensere, sko og skiutrtyr. Produktene har vært solgt gjennom utvalgte butikker og til høye priser. Nå utvides altså produktrekken med mobiltelefoner.

Motor
Telefonene skal gi assosiasjoner til motorer i aluminium, og butikkene som selger dem skal ha dem utstilt i en spesialmonter der de fire modellene vises i fire ulike sylindere, plassert i en rekke der to og to stempler er plassert i samme høyde, som på en 4-sylindret motor.

Vi vet ikke så mye om telefonene, men i følge Italia Speed skal de være utstyrt med bluetooth, kamera og MP3-spillere. En eller flere av modellene skal også være støt- og sprutsikker.

Fargen er blÃ¥, som pÃ¥ den første Fiat-logoen, og telefonene skal være klare for salg rundt om i Europa i løpet av neste mÃ¥ned. 

Hensikten med mobiltelefonene er først og fremst å styrke Fiat som merkevare.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen