Dristig PR-stunt fra Nokia

Nokia arrangerer nå en litt spesiell markedsføringskampanje for den nye spilltelefonen N-Gage. De er rett og slett villige til å betale utvalgte grupper mennesker for å bruke denne underholningsmodulen offentlig.

Nokia har egne hjemmesider dedikert til den spesielle telefonen, og søker der etter folk som kan gå rundt og vifte med vidunderet der det er folksomt, som byer, skoler og campingplasser. Tanken er at den skal vekke nysgjerrigheten hos tilskuerne, og dermed friste folk til å kjøpe modulen selv, og kanskje enda viktigere; spre budskapet om den nye spilltelefonen fra Nokia.

De som blir valgt til denne unike markedsføringskampanjen er også pålagt å vise interesserte tilskuere de imponerende spillene, samt forklare litt om de andre funksjonene dette allsidige produktet har. Reaksjoner og tilbakemeldinger på telefonen skal rapporteres tilbake til Nokia.

Dette må vel være drømmejobben for enhver sosial person med interesse for mobil teknologi. Dessverre ser det foreløpig ut som om kampanjen kun gjennomføres i Amerika.

Verdens eldste, og muligens mest effektive markedsføringsmetode er tilbake, i en mer urban form enn noensinne. Lenge leve jungeltelegrafen.

Norges beste mobilabonnement

Januar 2017

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Komplett MegaFlex 30GB


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen