Bildeblogg tar av

Scanpix har startet en egen bedriftsblogg.

Her kan de ansatte legge ut bilder og video og kommentere disse.

30.000 besøkende
Tydelig er bilder og video et populært tema blant norske nettsurfere.

Hele 30.000 tok turen innom siden Bloggpix.no siste døgn.

- Vanligvis er det private blogger som dominerer og har høye besøkstall. Det er derfor spennende å se at også bedriftsblogger kan nå et stort publikum sier salgssjef Svend Aavitsland i Scanpix i en pressemelding.

Noe for enhver
På bloggen finnes det bilder for enhver interesse. Her kan du lete frem historiske bilder fra Norge og innlegg hvor forskjellen mellom Pussycat Dolls og Sufragettene blir kommentert. Om du liker motevisninger, vil se siste nytt fra Midtøsten eller er fascinert av sportsbilder så er dette siden for deg.

- Vi som bidrar her er alle interessert i foto og bilder, og vi vil med bloggpix.no dele vår interesse, kunnskap og erfaring. Målet vårt er å øke kunnskapen og interessen for foto og video, og å informere og engasjere, forklarer Aavitsland.

Oppdateres daglig
Formålet med bloggen er å skape en dialog og informere. Gjennom denne kan de ansatte i Scanpix diskutere og besvare spørsmål fra lesere.

Siden vil bli daglig oppdatert med nye bilder. Så de 30.000 som var innom sist døgn har all grunn til å komme tilbake senere.

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen