- Det er ikke stygt å peke

Samsung vil sette fokus på mulighetene mobiltelefoner med trykkfølsomme skjermer gir. Ikke så rart, kanskje ettersom Samsung er markedsledende i dette segmentet.

Kampanjen skal vare frem til jul, og Samsung garanterer at ingen skal gå glipp av bdskapet:: - Samsung har lansert en kampanjesite som har fokus på alle våre touchmobiler. På www.deterikkestygtapeke.no kan du oppleve en helt ny verden av touch-telefoner, sier Stig-Ove Langø i Samsung.

Tapetsert
Reiser du via Nasjonalteateret stasjon skal du være temmelig svaksynt for ikke å få med det kampanjen. Her har Samsung tapetsert det meste av veggflater med sitt budskap.

- Vi er også tungt inne på TV, internett og boards med samme budskap, sier Langø.

Samsung har nå 12 ulike touch-modeller på markedet.

Kommentarer (0)

Norges beste mobilabonnement

Desember 2016

Kåret av Tek-redaksjonen

Jeg bruker lite data:

ICE Mobil 1GB


Jeg bruker middels mye data:

Hello 5GB


Jeg bruker mye data:

Hello 10 GB


Jeg er superbruker:

Telia Smart Total


Finn billigste abonnement i vår mobilkalkulator

Forsiden akkurat nå

Til toppen